Friday, July 12, 2013

its in hebrew but the pictures are mine . writing from lisbon. portugal~




לדרך הפנסיה שלי התווספה  עוד החלטה שבתי מלון בטיולים, הם לעד  שהייה בת שבוע,  מעבר לזה :להשכיר דירה מקומית. הכייף שבחיבור המקומי, עם סופר שוק למוצרים טריים, בישול בבית, בדרך כלל יותר גדול מחדר במלון ובכלל שווה יותר בעיני וההולנדי מסכים.


האפשריות היום בהחלט מגוונות. ואני משכירה דרך אתר אינטרנטי זאת כבר הפעם הרביעית או חמישית.


ההחלטה לבקר בליסבון קשורה לבחור מקסים שהכרתי באינסטגרם, שמו אוסקר ובן זוגו פרנסיסקו. אנחנו מיודדים מאז 2011. ביוני 2012 הם הגיעו לישראל לביקור ו"שדכתי" להם וירטואלית כמה מהחברים שלי מאינסטגרם, יושבי תל אביב וסביבתה, שהגדילו לארח לו ולבן זוגו חברה. ואכן הביקור צלח וכמה מהם נשארו חברים קרובים שלהם. עוד הכרתי לו חבר צעיר שלי מורגינה שהגיע לפורטוגל והיה חיבור מקסים בניהם. אז זה כמובן לא יכל להשאר כך.  מבחינתי , וארגנתי ביקור בארץ הזאת שמזמן כבר רציתי אבל כאן היתה סיבה למסיבה כפולה. .מה שטוב בחלומות הפנסיה שלי הם ראליים. לא משהו שקשה להשיג באם רוצים. ליסבון. עוד וי לרשימה!!!


בכל אופן את הדירה  פה, בליסבון שכרנו בחורף האחרון  ליעד יולי 2013. בעלת הדירה הבטיחה לי  אז שאין צורך במיזוג בעיר, כי הבנין מבטון ,מוצל ומאד אוירירי. מכיון ששכרנו דירה ללא מיזוג בקאפ טאון בחודש פברואר האחרון (פוסט  קאפ טאון, נכתב אך לא גמור. הוא יועלה ~ מבטיחה לעצמי) שהוא חודש הקיץ הדרום אפריקאי המגביל ליולי  בצד הזה של העולם, לא היינו זקוקים למיזוג שם,  ממש לא! לכן, חשבתי לתומי שמדובר באיזור דומה מבחינת אקלים. טוב, אז חשבתי. לא היה ולא נברא הדמיון!! בקאפ טאון היו 27 מעלות מקסימום , בליסבון היום היו 51 מעלות.!!!!!!


אבל מה שועלת דרכים שכמותי,לצלם אפשר בכל מעלות החום, ההיפך שגשם וקר קשה יותר.


אז  הנה צילמתי לכם! שלא תגידו שאני מפונקת ומפאת החום לא יוצאת מהדירה.


אז לדרך. ליסבון. זהו יומנו הראשון פה, כך שאין לי ממש סיכומיים. רק צילומים. כמובן כולם שלי. תהנו~




זאת עיר מלאה גבעות,מדרגות ומדרכות מזמן אחר.




מקומות חמודים עם כל מיני קישוטים לבית הסמל שלהם הוא התרנגול לא יודעת בדיוק למה.




מה יש לומר חם חם




העיר לוהטת בחום ויורדים לאזור המפרץ




הכיכר  והגלידה שאלברט קנה. סתם מגנום של שטראוס בעצם!




מראות הרכבל מספר 28




הכיכר ממש ליד הדירה שלנו~




הרחוב  של הדירה~ מזכיר את יורדי הסירה ירמיהו~




מראות הרחוב~




ליסבון על. המים....נמל תל אביב היא לא!!




מקסים נכון?




מקסים הרכבל הזה צהוב מבהיק מספר 28




עיר שווה לביקור רק לא ביולי!




הוא מופיע פה אני רצה ...רעה אחת ~ לא באמת מתי הוא נראה כך?1980? מסרבים להזדקן רובם . רק לא לאונרד כהן שלי המדהים~




האוטובוס הנצחי בכל עיר~


זהו לערב זה .אמשיך בשבוע הבא. מבטיחה. שבת שלום ישראל~


Location:Portugal

No comments: